Fitandjump

Hej :)
Jak widać fitness na trampolinach podbija świat, a punktów gdzie możemy się na takie zajęcia wybrać przybywa z dnia na dzień :) Ja jako zagorzały instruktor tradycyjnego fitness, patrzyłam na to z przymrużeniem oka i prowadziłam zajęcia wierząc w to, że tradycyjny fitness jest najlepszą formą i żadne ćwiczenia na trampolinach go nie zastąpią... Swoje neutralne zdanie na temat fit and jump powielałam długo i uważałam, że ta forma zajęć jest nie dla mnie i nie widzę siebie prowadzącej te zajęcia...do czasu, gdy jeden z lubelskich klubów dał mi szansę wysyłając do Łodzi na szkolenie u samych sióstr ADiHD i w którym do dnia dzisiejszego prowadzę właśnie te zajęcia. Od dnia kursu, a raczej od moich pierwszych zajęć które poprowadziłam moje zdanie zmieniło się w 100%, teraz wiem, że to nie tylko setki spalonych kalorii, ale również świetna zabawa!! :) Nie wyobrażam sobie prowadzenia już tylko tradycyjnego fitnessu (który nadal kocham:)). Fit and jump to niezwykła forma fitnessu która kształtuje naszą sylwetkę oraz jest bezpieczniejsza dla naszych stawów :)
Jak widać fanów tej formy ćwiczeń jest miliony!:)
A jak Wy? Byłyście już na takich zajeciach?:) Jak wrażenia?
Czekam na komentarze !:*



 

3 komentarze:

  1. Chętnie spróbowałabym tej formy aktywności:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa ;) ciesze sie, ze jednak sie przekonalas i zmienilas, jak to mowisz, neutralne zdanie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdeczne Dziękuję<3